Dag 4 - Resan hem

Turnélivet är hårt, något som vi på allvar fick känna på då klockan ringde ca 04:25 efter ca 3.5-4h sömn. Lite snabb ihopplockning av alla grejer och sedan packa in i bilarna. Allt detta för att hinna med färjan som avgick 06:25 från Visby.

Inpackning i bilarna

Man fick anstränga sig för att hålla ögonen öppna

Åldern börjar ta ut sin rätt på bandets äldsta medlem

I kön till färjan

En trött sångare, en tretimmars båtfärd, en plasttallrik, en kaviartub och ett stort hjärta. Här har vi resultatet

Vi i Soulit vill säga ett stort tack helgens arrangör Arvid Björkqvist för ett fantastiskt arrangemang. Vi har blivit otroligt bra omhändertagna och haft ett fantastiskt boende. Vi vill också säga tack till alla andra som har tagit hand om oss, till alla som lyssnat på oss under helgen och till alla som har pratat och umgåtts med oss under helgen.
Om ni någon gång tillbringar midsommar på Gotland, se då till att fira i Timans i Väte!

Soulit har haft en fantastisk helg som vi sent kommer glömma. Tack!


/Mr. Tour

Kommentarer
Postat av: Arvid Björkqvist

Tack så mycket för berömmet. Jag ska självklart inte ta åt mig all äran för att helgen blev så lyckad som ni känner att den blev. Vi är många som hjälps åt med det här och jag skulle bara glömma nån om jag skulle börja räkna upp namn.

Ni skall ha ett jättestort tack också för helgen, det var jättekul att ha er här!

Sen vill jag bara förtydliga att midsommarafton firades vid Timans i Väte och midsommardagen var vid Gustavs i Fröjel. Och det är jättekul att ni tyckte om det och rekommenderar att man kommer och besöker oss. Alla är varmt välkomna!

2010-06-27 @ 23:54:11
Postat av: Staffjan

Dröm jobb!

2010-06-28 @ 23:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0